CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, August 24, 2011

: sekali lagi dugaan mengujiku :

andai aku di takdirkan mati hari ini,
ku pohon rayu dari dirimu
agar kemaafan menggiringi pemergianku,
agar ketenangan bersamaku disana,
agar dapat ku tinggalkan dirimu dengan aman,
agar kenangan dalam hatimu menjadi ,
antara aku dan dirimu...
andai aku ditakdirkan lemas di lautan biru,
pada saat aku berlayar ke pulau cintamu,
saat jasad terkulai terpisah dari roh,
kemaafan akan ku pinta sebelum berlayar,
bertalu deraian air mata tika itu
walau dirimu anggap itu cuma igauan
kutahu, jauh dilubuk hatimu,
tersimpan sejuta kesedihan hilang cinta hati..
sekiranya aku kini telah mati,
jangan dirimu berteman air mata,
jangan dirimu hilang cinta,
jangan dirimu hilang bicara,
jangan dirimu hilang ingatan,
kerna ingatan hadir tersulam kenangan
memori cinta indah kau dan aku,
jangan dirimu menatapi pemergianku,
jangan dirimu merasai kehilanganku,
jangan dirimu menanti aku,
kerna diriku akan lupus bersama kenangan.
atas kemaafan yang kau berikan...
maafkan aku...

 AKU BUKAN YANG TERBAEKK TAPI AKU CUBE JADI YG TERBAEK
YUU R MY LAST N MY ONLY ONE
~ NORSYAFIQ HAMIZAL BIN HAMZAH ~

                                                                                           ❤ღ(。◕‿◕。)ღ❤~


 ❤ღ(。◕‿◕。)ღ❤~



 ❤ღ(。◕‿◕。)ღ❤~


  ❤ღ(。◕‿◕。)ღ❤~



wahai cintaku
senyumlah 
kau disana
ketahuilah sayang
aku rindu,sayang n cinta padamu
hingga ke akhirnya..

No comments:

Post a Comment